Ik heb als handelaar een product bij jullie besteld, wanneer kan ik deze verwachten?
Op werkdagen voor 12.00 uur besteld is in principe morgen in huis! Dit geldt overigens wel alleen voor zendingen binnen Nederland. Wij leveren op maandag, dinsdag en donderdag in België.
Sluiten jullie het apparaat voor mij aan, installeren jullie het apparaat of bouwen jullie deze in?
Nee, al deze drie zaken biedt onze transporteur helaas niet aan.
Ik woon op de eerste verdieping of hoger. Tillen jullie mijn apparaat ook naar boven?
Nee, naar boven of beneden tillen via een trap doen wij niet. Wanneer er een werkende lift aanwezig is doen wij dit helaas ook niet.
Op hoeveel jaar garantie heb ik recht?
Op al onze producten van de merken Exquisit, Husky en Bella zit standaard 2 jaar fabrieksgarantie. Op Frilec apparaten zit standaard 2 jaar fabrieksgarantie en kunt u het apparaat registreren voor 3 jaar aanvullende garantie. Bij de aanschaf van 4 of meer apparaten van het merk Exquisit, heeft u ook recht op 3 jaar aanvullende garantie na registratie.
Waarom moet ik mijn apparaat registreren?
Om gebruik te kunnen maken van de drie jaar verlengde garantie is een productregistratie nodig. Het apparaat dient binnen 60 dagen na de aankoopdatum geregistreerd te worden. Registratie maakt het in de toekomst makkelijker om u te voorzien van de snelste service.
Waar kan ik mijn apparaat registreren?
Het registreren van uw apparaat kan via onze website (https://www.domest.nl/register/product).
Wat heb ik nodig om mijn apparaat te registeren?
U heeft het type- en serienummer van het apparaat nodig. Deze nummers zijn te vinden op het apparaat zelf of op de verpakking.
Hoe werkt het met het nieuwe energielabel?
Sinds maart 2021 hebben vaatwassers, wasmachines, koelkasten, vriezers en wijnklimaatkasten een nieuwe energielabel gekregen. Deze nieuwe labels lopen van A tot en met G. Apparaten worden steeds zuiniger, daardoor kwamen er teveel plusjes achter de A te staan. Hoe meer plusjes, hoe zuiniger het apparaat. Uiteindelijk heeft de Europese Unie ervoor gekozen om de labels terug te schalen, waardoor er weer ruimte is voor groei. Uw apparaat is dus net zo zuinig als vroeger, maar dan met een nieuw label!
Ik heb een vraag over service, onderdelen of een ander onderwerp. Waar kan ik hiervoorterecht?
Voor vragen met betrekking tot een product van ons kun je een serviceaanvraag indienen via het kopje "Service" in de menubalk. Voor vragen met betrekking tot een onderdeel voor een van onze producten kun je een onderdelenaanvraag indienen via het kopje "Onderdelen" in de menubalk. Voor overige vragen kun je ons bereiken via de telefoon: +31 (0)314-362244 of de mail: info@domest.nl.
Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn geopend op maandag tot en met vrijdag van 08:30-17:00. Kijk voor onze meest actuele openingstijden op de contactpagina.
Hebben jullie ook een fysieke winkel die ik kan bezoeken?
Onze showroom in Nijkerk is op afspraak te bezoeken. Afspraken kunnen telefonisch of per mail gemaakt worden.
Onze nieuwe producten zo in je mailbox?
Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief!